Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Evin Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
ugur
17 jun 2026 om 22:35
Het is aan de verkeerde adres geleverd.
Fleur
28 mei 2026 om 10:38
Het was de eerste keer, maar erg lekker
Aaliyah
27 mei 2026 om 21:23
Helaas zijn jullie de 2 extra porties rijst vergeten erbij te zetten! Wel heel erg bedankt voor de baklava. Verder altijd heel erg lekker en zijn we altijd wel tevreden
Hulya
13 mei 2026 om 20:02
Smaakte erg lekker, waarschijnlijk hadden ze iets wat we hadden besteld niet meer. Dus gaven ze ons iets anders (een toetje)
Daphne
1 mei 2026 om 21:32
Mega lekker!
Denyse
1 mei 2026 om 18:54
Heerlijk
Ingeborg
29 apr 2026 om 18:58
Vaker besteld, altijd goed; deze keer geen brood bij de bestelling. Heb gebeld maar kon niet alsnog bezorgd worden 'want we werken met Thuisbezorgd en dat is moeilijk?!?. Dus nu een bak humus maar geen brood....